Potwór

Orshabaal
Exp: 10000 EXP Życie: 20500 HP
Przywołanie:- MP Zauroczenie:- MP
Rodzaje Ataku:
- atak fizyczny (0-1800)
- Great Fireball (0-650)
- Great Energy Beam (0-1300)
- Berserk
- Strong Haste
- leczy się
- przyzywa do czterech demonów
Występowanie:
- Edron
Loot:
- Gold Coin (max 280 szt.)
- Platinum Coin (max 67 szt.)
- Small Amethyst (max 19 szt.)
- Black Pearl (max 13 szt.)
- Small Sapphire (max 9 szt.)
- Small Emerald (max 9 szt.)
- Talon (max 5 szt.)
- Demonic Essence (max 5 szt.)
- Demon Horn (max 2 szt.)
- Small Diamond (max 2 szt.)
- Wand of Decay (max 1 szt.)
- Necrotic Rod (max 1 szt.)
- Blue Gem (max 1 szt.)
- Snakebite Rod (max 1 szt.)
- Great Spirit Potion (max 1 szt.)
- Great Mana Potion (max 1 szt.)
- Great Health Potion (max 1 szt.)
- Teddy Bear (max 1 szt.)
- Green Gem (max 1 szt.)
- Crystal Ball (max 1 szt.)
- Orshabaal's Brain (max 1 szt.)
- Strange Symbol (max 1 szt.)
- Mind Stone (max 1 szt.)
- Ultimate Health Potion (max 1 szt.)
- Purple Tome (max 1 szt.)
- Orb (max 1 szt.)
- Life Crystal (max 1 szt.)
- Golden Mug (max 1 szt.)
- Gold Ingot (max 1 szt.)
- Thunder Hammer (max 1 szt.)
- Skull Staff (max 1 szt.)
- Dragon Hammer (max 1 szt.)
- Double Axe (max 1 szt.)
- Two Handed Sword (max 1 szt.)
- Silver Dagger (max 1 szt.)
- Boots of Haste (max 1 szt.)
- Golden Legs (max 1 szt.)
- Robe of the Underworld (max 1 szt.)
- Magic Plate Armor (max 1 szt.)
- Ice Rapier (max 1 szt.)
- Giant Sword (max 1 szt.)
- Devil Helmet (max 1 szt.)
- Magic Light Wand (max 1 szt.)
- Death Ring (max 1 szt.)
- Crystal Ring (max 1 szt.)
- Fire Axe (max 1 szt.)
- Golden Sickle (max 1 szt.)
- Stone Skin Amulet (max 1 szt.)
- Silver Amulet (max 1 szt.)
- Protection Amulet (max 1 szt.)
- Platinum Amulet (max 1 szt.)
- Stealth Ring (max 1 szt.)
- Ring of the Sky (max 1 szt.)
- Might Ring (max 1 szt.)
- Gold Ring (max 1 szt.)
- Energy Ring (max 1 szt.)
- Mastermind Shield (max 1 szt.)
- Demon Shield (max 1 szt.)
- Crystal Necklace (max 1 szt.)
- Ring of Healing (max 1 szt.)
- Coconut (max 0 szt.)
Wrażliwości:
lód (1%)
świętość (1%)
Odporności:
ogień (100%)
ziemia (100%)
śmierć (1%)
paraliż
niewidzialność
Ucieka? Tak, na żółtym
Odgłosy:
- "PRAISED BE MY MASTERS, THE RUTHLESS SEVEN!"
- "YOU ARE DOOMED!"
- "ORSHABAAL IS BACK!"
- "Be prepared for the day my masters will come for you!"
- "SOULS FOR ORSHABAAL!"
Uwagi:

Zwabić przed wejście do Cyclopolis, gdy Orsh zacznie uciekać, zablokować go Magic Wallami. Jako że blocker najprawdopodobniej nie będzie w stanie sam się wyleczyć, potrzebne będzie kilku druidów. Należy pamiętać, że nawet jeśli Orsh jest blokowany przez knighta, wciąż używa ataków obszarowych i nie zaleca się podchodzić zbyt blisko.